Inkoop en aanbesteding
De gemeente koopt goederen en diensten in op een integere, duurzame en innovatieve manier. Het gaat dan om zaken die voor onze organisatie nodig zijn. Maar ook diensten voor inwoners of werkzaamheden in de openbare ruimte, bijvoorbeeld wegonderhoud.
Inkoop en aanbesteding
Bekijk het inkoop- en aanbestedingsbeleid:
- Inkoop en aanbestedingsbeleid gemeente Losser
- Lokale uitvoeringsregels inkoop en aanbestedingsbeleid gemeente Losser
Download de algemene inkoopvoorwaarden en de inkoopkalender:
Groslijsten
De gemeente Losser werkt met groslijsten, samen met de gemeenten Borne, Dinkelland, Haaksbergen en Tubbergen. Dit is een objectieve en transparante manier van uitnodigen van leveranciers die gaan deelnemen aan onderhandse aanbestedingen.
De groslijsten gebruiken we voorlopig alleen voor overheidsopdrachten voor:
- Asfalt
- Cultuurtechniek
- Groenaanleg
- Openbare verlichting
- Riolering (met uitzondering van relining en gemalen)
- Straatwerk
Aanmelden
Aanmelden voor een groslijst kan via het platform van Qfact. Een aanmelding bij 1 gemeente geldt automatisch voor alle 4 gemeenten.
Contact
Bij vragen over aanmelden en registreren, stuur een e-mail naar helpdesk@emviprestatiemeting.nl.
Meer informatie
Download de groslijst-systematiek: